telefony Alegro

CARMILA

Temat: Zakup iPhona bez Simlocka.
Simlocka Era zdejmuje tylko gdy telefon został zakupiony w sklepie za pełną cenę czyli 1899 lub 2199zł. W innych przypadkach zapewne sprzedawane są na allegro telefony z 'przedłużenia umowy' itp., z których Era nie zdejmie za darmo simlocka. Gwarancja jest w zależności skąd ktoś ten telefon zdobył. W Polsce gwarancję dają Era i Orange bo one zajmują się oficjalnie tym telefonem w naszym kraju. Jeśli się mylę - proszę mnie poprawić :)
Źródło: makowe.pl/showthread.php?t=20825



Temat: Allegro telefony
Allegro telefony   Siemka - chciałbym się od was dowiedzieć czy kupowanie telefonów na allegro jest bezpieczne ? Tak się zastanawiam czy czasami nie będzie problemu z tym jak ktoś podeśle mi rozwalony telefon ? Mogę wtedy ubiegać się o zwrot pieniędzy ? boje się tego właśnie że coś pójdzie nie tak.
Źródło: ifd.pl/showthread.php?t=21094


Temat: Niebieski onek merle. Szuka domu lub chcociaż tymczasu.
Isadora, bardzo ładny txt :-( Nie wiem tylko, czy warto pisać, ze sto pies stróżujący. Ja już miałam z allegro telefony o adopcję na podwórko, żeby pies posesji pilnował :shake:
Źródło: dogomania.pl/showthread.php?t=125166


Temat: Ku 990-pytanie O Jezyk
Planuje zakupienie KU990.Na allegro telefony z oprogramowaniem w jezyku angielskim sa duzo tansze od tych z polskim.Moj kolega powiedzial mi ze to nie ma roznicy bo kazdy 990 ma juz wgrany jezyk polski.Czy to prawda?
Źródło: forumgsm.pl/index.php?showtopic=3164


Temat: wszystkie szczeniaki w nowych domkach:)
anula,to może podawać na Allegro telefony do wszystkich DT? na któergo padnie,na tego bęc i dziewczyny będą mogły odsyłać do siebie wzajemnie.
Źródło: dogomania.pl/showthread.php?t=111053


Temat: [my700x] simlock
Pytanie mam podobne co do niżej zamieszczonego tematu... z tym ze słyszałem jak ma sie telefon (w Orange) na gwarancji to ponoć w salonie jest możliwość ściągnięcia sima. Pytanie sie tyczy ile za taka "operacje" sie płaci no i czy to w ogóle jest to możliwe... widziałem już na allegro telefony z Orange obudowa (miały ściągniętego sim locka)
Źródło: telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=24345


Temat: Gdzie najlepiej kupić se K800i ? Pytanie
allegro - tanio. swój dostałem nowiutki za 700 zł. odbiór osobisty w wawie. to najlepszy sposób. na allegro telefony wystawia wiele komisów. wiec warto najpierw wejsc na allegro i z odbiorem osobistym :)
Źródło: centrumse.pl/forum/index.php?showtopic=20024


Temat: SKĄD NA ALLEGRO MAJĄ TAKIE TANIE TELEFONy?/
Z pewnoscia w salonach tanio nie jest. Na allegro telefony wystawiaja takze sklepy z calego kraju bo przeciez nikt nie bedzie jechal do Krakowa po odbior telefonu jak mieszka w Gdansku tylko zamowi przez allegro
Źródło: telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=16725


Temat: Co po w950i?
Houston mamy problem! martwi mnie ze na allegro telefony w dobrym stanie nie maja sluchawek, a te sa dla mnie niezbedne. sluchawki pasujace tylko do tego modelu kosztuja po 60 zeta, co jest jakims nonsensem. interesuje mnie ta aukcja http://allegro.pl/item525087806_spv_m3100_compact_iii_vario_2_ideal_110.html jak sadzicie warto? Dzisiaj mialem w lapach spv m650- co sadzicie o tym modelu? p1i w gliwicach nie ma nigdzie, jutro urwe sie z uczelni i porozgladam sie w katowicach, takze za...
Źródło: uiq3.eu/viewtopic.php?t=7612


Temat: [C902] Pytania po zakupie
Witam, Mam problem bo nie wiem czy aktualizować oprogramowanie w telefonie. Dostałem go dzisiaj w salonie tj 16.12.09. Proszę o szybką pomoc (mile widziane linki jak to się robi dla zielonych, jakie ryzyko itd) p.s. Mam zamiar formatować baterię, myślicie że to dobry pomysł? p.s.2 Skąd wziąść jakieś ciekawe motywy i aplikacje? (mile widziana latarka i jakiś motyw podobny do visty - widziałem na allegro telefony z takim "czymś" Pozdrawiam.
Źródło: telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=38918


Temat: [hardware]Telefon do 500 zl
Jest od groma sklepów sprzedających przez allegro telefony, które oferują raty, więc jeśli sie zdecydujesz to myślę, że rozsądny telefon w tym przedziale cenowym to SE k750i.
Źródło: forum.unreal.pl/showthread.php?t=34777


Temat: Który szybko się nie znudzi
...*aparat - (wzasadzie nie używam więc jakość zdjęć nie robi,ale przydałby się jakiś z focusem ,żeby można było używać jako latarki) *odtwarzacz mp3 - jak najlepsza jakość muzyki *wygodna klawiatura (dużo smsuje) *no i oczywiście wiele różnych ciekawych funkcji CENA: Mam na wydanie maks. 450 zł , troche mało ,ale jakbym miał coś odpuścić to mogłaby być slabsza jakość muzyki . Mam jeszcze jedno pytanie ,widziałem na allegro telefony 'dual sim' w granicach 500 zł ,bardzo fajne z wyglądu ,podobne do bardzo znanych modeli np takich jak Nokia n95 , niby dużo funkcji itp ale za tą cene ? czy to nie jakaś ściema? Jeżeli jeszcze coś chcecie wiedzieć na temat moich wymagań proszę pytać i oczekuje na sensowne odpowiedzi
Źródło: telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=33464


Temat: allegro
allegro   dzien dobry chcialbym przedstawic moja sytuacje.wystawilem na allegro telefony ktore sie sprzedaly.pieniadze wplacilo mi troje allegrowiczow.pieniadze przekazalem osobie ktora miala mi je dostarczyc ale tak sie niestalo.rozumiem ze to nie jest wymowka i ze to ja jestem odpowiedzialny za cala ta sytuacje i chce ja jakos rozwiazac.utrzymuje kontakt z osobami ktore mi wplacily pieniadze ale one chca natychmiastowej splaty pieniedzy i naprawde ich rozumiem bo pewnie tez bym tak chcial ale w tej chwili niedysponuje taka...
Źródło: forumprawne.org/showthread.php?t=118466


Temat: Jak pomnożyć 700zl?
skupuj na allegro telefony z pękniętym wyświetlaczem.. Kupujesz wyświetlacz za ~30 dychy i sprzedajesz telefon za taką cenę, żeby wyjść na plus nawet 50 zł.. Musisz oczywiście mieć o tym pojęcie..
Źródło: tibia.org.pl/forum/showthread.php?t=350084


Temat: Mix Play czy Orange POP
Muzyczne telefony w ofercie ZETAFON Orange Music: SE W300i 249zł / 3 lata NOKIA 5200 XpressMusic 199zł / 3 lata Mulder - na Allegro telefony masz używane i bez gwarancji . Więcej info na >>Orange.pl
Źródło: telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=25656


Temat: Kolejny szwindel: kilkadziesiąt osób oszukanych
...poręczeń majątkowych. To nie jedyne oszustwo ujawnione dziś przez policję. 28-letni mieszkaniec Szprotawy oszukał ok. 30 osób za pośrednictwem portalu aukcyjnego. Początkowo mężczyzna trudnił się sprzedażą części samochodowych, a z transakcji wywiązywał się "bez zastrzeżeń". Po zebraniu ok. 1000 pozytywnych komentarzy w serwisie, zapewne korzystając z gorączki świątecznych zakupów, sprzedający wystawiał na Allegro telefony komórkowe oraz aparaty cyfrowe w cenach ok. tysiąca złotych. Jednak w tym przypadku nie dochodziło do finalizacji transakcji. Mężczyznę zatrzymali Kryminalni z Nowej Soli. Wszystkim oszustom grozi od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności. Oszuści coraz bardziej interesują się rynkiem e-handlu. Przypomnijmy, że w grudniu doszło do głośnego zamknięcia sklepów Oskarmedia i Nando. Natomiast na początku stycznia...
Źródło: sdcv.pl/showthread.php?t=139470


Temat: Nokie E90 na Allegro...
...E90...na Allegro jest srednio ok 60 telefonow i ceny sie wahaja od ok2000zl do 3400zl mam jednak pewne watpliwosci: Czy ktos z Was moglby mi obajsnic pewne rzeczy? 1. czesto sa to telefony sprowadzane z zagranicy.. pisza ze maja polskie menu czyli soft musial byc upgradeowany.. pisza dalej ze nadal ma gwarancje na terenie UE, ale czy wgrywanie samemu softu do telefonu i zmiana jezyka nie powoduje utraty gwarancji?? 2. zdjecie blokady SIM, tutaj podobnie, sa na Allegro telefony czasem z simlockiem na jakiegos operatora.. a niektore bez.. czy zdjecie takiej blokady nie powoduje utraty gwarancji??? czytalem gdzies w sieci na temat podzualu modeli NOKIA na grupy DCT-1. 2. 3. 4 , WD2 i BB5, z tymi ostatnimi, do ktorych chyba zalicza model E90 bylo najwiecej kombinowania jesli chodzi o sciaganie jakichs blokad...tego juz chyba producent nie dopuszcz/?? pozdrawiam Michal.
Źródło: forum.ocm.pl/showthread.php?t=76019


Temat: V800 czy V800i
Witam, spotkałem na allegro telefony v800i, do tej pory widziałem tylko oznaczenia v800, czy jest v800i i jaka jest między nimi różnica. Spotkałem także na necie wymienione modele z1010a, z1010i, z1010c, czy są takie?
Źródło: centrumse.pl/forum/index.php?showtopic=7261


Temat: Apple przedstawia nowego iPhone'a
...simlocka... Według mnie ten biały iphone jest przeznaczony dla "płci pięknej". Ja jak sobie będę kupował, to wezmę 8GB czarnego (nawet chyba nie ma 8GB białych). 8 gb powinno starczyć, aktualnie mam w swoim fonie karte 1gb i jakoś sobie radzę Śmieszy mnie ten wasz ifon wielki klocek paskudny którym polaczek się podnieca ale cóż taki kraj i taki naród a simlocka to ściągają z palcem w d....... jak byś nie widział na allegro telefony są odblokowane i spolszczone w pełni.
Źródło: nokia6300.pl/viewtopic.php?t=3612


Temat: Potrzebny Palmfon Do 1400zł
Szukam jakiegoś palmfona - nie znam sie za bardzo na parametrach jakie powinien mieć dlatego proszę o pomoc w wyborze jedyne kryteria to: cena - do 1400zł wbudowany odbiornik GPS Windows Mobile - najlepiej v. 6 wi-fi przeglądałem na allegro telefony spv i zastanawiałem się nad HTC tytn II lub m650 ale te sa tylko w orenge a ja potrzebuje na plus lub bez sima
Źródło: forumgsm.pl/index.php?showtopic=2459


Temat: Czy wogóle da się zrobić bezprzewodowe gniazdko tel.?
OK. Napisalem ta "instrukcje" na wypadek gdyby jednak mogl byc kabel. Ale skoro takiej mozliwosci nie uwzglednia sie...Zastanowilem sie, pomyslalem (troche bolalo:)) poszukalem i znalezlem: urzadzonko firmy AVM o nazwie AVM BlueFRITZ! Starterkit. W tej chwili jest do kupienia na allegro, a dokladnie TUTAJ . Sprawdz rowniez allegro Telefony i Akcesoria: Urzadzenia stacjonarne (w ten sposob to znalazlem). Nie czytalem zbyt dokladnie tych stron - nie bardzo mi sie chcialo:) ,ale mysle, ze to powinno byc to.
Źródło: forum.cdrinfo.pl/showthread.php?t=27356


Temat: Jak pomnożyć 700zl?
Cytuj: Kozek napisał (Wyślij 3910744) skupuj na allegro telefony z pękniętym wyświetlaczem.. Kupujesz wyświetlacz za ~30 dychy i sprzedajesz telefon za taką cenę, żeby wyjść na plus nawet 50 zł.. Musisz oczywiście mieć o tym pojęcie.. ale jak policzysz ekranik z allegro+ przesylka i przeylka tego telefonu to na 0 sie wychodzi... chyba ze na prawdę jakis bardzo tani telefon ale to raczej nie na allegro Edit# widze ze skonczylu sie wam pomysly :P
Źródło: tibia.org.pl/forum/showthread.php?t=350084


Temat: 1000zł jak je Rozmnożyć ?
Bukmacherka nie jest sposobem na zarabianie pieniędzy. Nie ma czegoś takiego jak pewniak. Sory ale jak mi dziś nie wszedł mecz Polonia Bytom (zaskoczenie sezonu) Odra Wodzisław Ś. (obecnie najsłabszy zespół w lidze) to nie ma pewniaków. Możesz kupować na allegro telefony (polecam do tego celu strony licytujące za ciebie) i sprzedawać frajerom z osiedla/szkoły nawet dwa razy drożej np. sam kupiłem używanego 3 miesiące z papierami, gwarancją itd SE w880i za 67zł dzięki takiemu programowi a sprzedałem za 310zł.
Źródło: tibia.org.pl/forum/showthread.php?t=346659


Temat: KU PRZESTRODZE - jedna z większych afer na Allegro w ostatnich miesiącach
  Taki jeden gosc z mojej miejscowosci, o***al ziomali na kilkadziesiat tysiecy zlotych. Wystawial na allegro telefony, goscie kupowali, wysylali pieniadze, a on im wysylal zdjecie, tego telefonu :| Tez sie policja tym zajela, ale gosc dalej sobie paraduje hehe Okradl w tym czasie 2 sklepu, jakas stara babcie hehe... matol ....
Źródło: peb.pl/showthread.php?t=32808


Temat: Jak pomnożyć 700zl?
Wpadlem na pomysl ze bede kupowal na allegro telefony lecz z tego samego miasta w ktorym mieszkam tak uniknę kosztów przesylki i bede probowal kupywac przed czasem :) bo jak wiadomo ostatnie 5minut to cena rosnie ze hoho xD Ale czekam na dasze pomysły.
Źródło: tibia.org.pl/forum/showthread.php?t=350084


Temat: Nokia N95 w Orange
  Nie widziałem osobiście, ale na Allegro telefony z Orange mają napis na tyle Nseries, więc wygląda na to, że orangutan daje nowsze N95 np. http://www.allegro.pl/item258342859_...ge_gw24mc.html
Źródło: forum.ocm.pl/showthread.php?t=74095


Temat: Telefon z wifi i qwerty po 6630
...serii walkman , ludzie chwala go za dobra jakosc dzwieki i dobre standardowe sluchawki + symbian uiq3 + wbudowane 4 gb + duzy ekran dotykowy . Co sadzicie? motka e6 - dotyk , linux , tez rzekomo telefon muzyczny samsung i450 - dobre glosniki , podobno dobry telefon muzyczny , fajne pokretło do multipediów cos ala ipod ;D . Poza tym symbian . Chociaz nie moge znalesc tych kart pamieci t-flash na allegro . Jak z nimi jest? Kolejnym plusem jest to ,ze jest to telefon nowy ( na allegro telefony sa z gwarancja producenta prawie do konca 2011 ) . Co wy sadzicie o tych modelach? Moze macie lepsze typy? Jezeli chodiz o kase to bardziej sklanialbym sie ku 350 niz 400:D Ps.Kusi mnie ten i450
Źródło: telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=36689


Temat: Telefon muzyczny
posprawdzaj na allegro telefony z serii W ( sony ericsson ) sam używałem w810 około 1.5 roku i jestem dalej pod wrażeniem tego telefonu, jest stary ale spełnia wymagania + jest "muzyczny"
Źródło: tibia.org.pl/forum/showthread.php?t=361633


Copyright (c) 2009 CARMILA | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.